Як підключити комп’ютер до мережі Інтернет

Під час підключення провайдером послуги доступу до мережі Інтернет, саме демонстрація виходу у Всесвітню павутину є підтвердженням виконання послуги. Все відмінно працює — ви задоволені. Але як же бути, коли при підключенні нового пристрою або при перевстановленні Windows, з’єднання з комп’ютером не встановлюється. Перед нами постає питання: “Як підключити комп’ютер до Інтернету, чи потрібен для цього майстер або можна впоратися власними силами?” Насправді, завдання нескладне і кожен може спробувати вирішити його самостійно.

Підключання до Інтернету

Алгоритм дій відрізняється, в залежності від ситуації, яка призвела до відсутності доступу до Інтернету. Якщо говорити про кабельне підключення, то ось найпоширеніші випадки:

  • підключили новий комп’ютер;

  • перевстановили Windows;

  • некоректно працює драйвер мережевої карти;

  • пошкоджений кабель.

Провайдер Мережа Ланет використовує систему реєстрації кожного пристрою всередині своєї мережі за mac-адресою. Тому, якщо новий комп не підключається до Інтернету — зареєструйте його фізичну адресу. Зробити це можна, звернувшись в технічну підтримку провайдера або в своєму особистому кабінеті. Після реєстрації mac-адреси потрібно перезапустити підключення шляхом відключення кабелю від мережевого адаптера та повторного його підключення. Потім потрібно перевірити інтернет-з’єднання.

Якщо після перевстановлення операційної системи комп’ютер не бачить мережу, можливо, некоректно встановлений драйвер мережевої карти. Щоб в цьому переконатися, відкрийте вікно “Мережеві підключення” і перевірте статус підключення по локальній мережі ( “Ethernet”). Якщо бачите напис “Мережевий кабель не підключений” — а фактично він підключений до комп’ютера — найімовірніше, без допомоги майстра тут не обійтися.

Що ж робити в ситуації, коли ніяких маніпуляцій з пристроєм ви не проводили, але підключити комп’ютер до Інтернету все ж не вдається?

По-перше, потрібно зрозуміти, який статус підключення. Для цього треба зайти в “Мережеві підключення” і перевірити “Стан підключення по локальній мережі”.

  • Якщо “Відключено”, то для того, щоб підключити Інтернет на комп’ютері, просто виберіть “Увімкнути” та перевірте відновлення послуги.

  • “Мережевий кабель не підключений” з червоним хрестиком — від’єднайте кабель від комп’ютера, потім щільно підключіть його назад. Якщо ситуація не змінилася, значить кабель пошкоджений. Для більш детальної діагностики необхідно звернутися до провайдера.

  • Якщо стан “Без доступу до Інтернету”, значить ваш комп’ютер не отримує налаштування.

Як підключитися до мережі? Натисніть правою кнопкою миші на Ethernet підключення і виберіть “Стан”, потім — “Відомості”, тут перевірте, чи отримує ваш комп’ютер необхідні налаштування: ІР-адреса, маска підмережі, шлюз і адреси DNS-серверів. Якщо ІР-адреса 169.254.х.х. — мережева карта не отримала налаштування від провайдера. Для вирішення цього питання, зверніться в телефонному режимі в технічну підтримку провайдера і вам нададуть усі дані, а також розкажуть детально, як підключити Інтернет на комп’ютері. За необхідності, оператор запропонує оформити заявку на виклик майстра.

Звертайтеся за телефоном: (044) 500-03-03 або пишіть на e-mail: [email protected].

https://www.lanet.ua/uk/

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.