У Мережі КМДА звинуватили в тому, що до соціальної реклами на підтримку медиків нібито залучали акторів. Адміністрація КНП “Київська міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги” ЛШМД, БСП відреагувала на “викриття” у Facebook.
“Дуже приємно визнавати, що наші співробітники не тільки хороші фахівці, а ще й дуже красиві. Настільки, що їх навіть плутають з акторами”, – йдеться в пості представників медустанови.
Користувачам представили трьох лікарів, які взяли участь у рекламі:
- Леонід Руденко – завідувач інфекційним відділенням;
- Назар Пузир – лікар-ендоскопіст;
- Ольга Андрієнко – глава профспілкового комітету.
Через півтори години після публікації поста про київських медиків користувач, підписаний як Антон Ходза, вибачився за свій репост запису, зробленого користувачем Ghostwriter. Ходза написав, що “неудобняк” трапився з його боку, як відреагував Ghostwriter, невідомо.