В Італії католицький єпископ Антоніо Стальяно розповідав дітям, що Санта-Клауса не існує, а його костюм створила компанія Coca Cola заради рекламних цілей. Про це повідомляє неаполітанське видання Соггіеге del mezzogiorno.
“Ні, Санта-Клауса не існує. Насправді, я б додав, що червоний колір одягу, в який він одягнений, був обраний Coca Cola виключно в рекламних цілях”, – сказав Стальяно під час виступу в базиліці Сальваторе в Ното, яким завершив фестиваль “Ефемерних мистецтв”.
Родзинкою заходу стало відтворення приїзду Святого Миколая верхи на коні. Єпископ пояснив, що сказав, що Санта-Клаус не є історичною особистістю, як Святий Миколай, який був узятий за основу при створенні вигаданого героя.
Він зазначив, що діти напередодні Різдва мають перейнятися почуттям взаємодопомоги найбіднішим дітям і дарувати їм подарунки. На думку Стальяно, те, що в костюмі Санта-Клауса до дітей приходить батько або дядько, їм і так відомо, тому “нічиї мрії не були розбиті”.
Після проповіді громадськість поскаржилася на священнослужителя, звинувативши його в руйнуванні сімейних традицій. У результаті єпархії Ното довелося вибачитися за інцидент.
“Перш за все, від імені єпископа, я висловлюю своє співчуття з приводу цієї заяви, яка викликала розчарування у найменших, і хочу вказати, що наміри монсеньйора Стальяно були зовсім іншими”, – написав представник єпархії Алесандро Паоліно в Facebook.
На думку Паоліно, єпископ намагався розкрити справжнє значення Різдва та історію Святого Миколая, який роздавав подарунки бідним і терпів гоніння з боку римського імператора.
- У грудні 2020 року в Британії вибухнув скандал через показ владою Санта-Клауса в реанімації.