SEO-тренди 2023 року

2022 рік вніс суттєві корективи в життя українців. Події, які відбуваються в країні, змусили бізнес пришвидшеними темпами адаптуватися до нових умов, змінювати наявні стратегії, займатися оптимізацією бюджету та робочих інструментів. 

Деякі компанії були вимушені зробити паузу, водночас багатьом представникам бізнесу вдалося налагодити робочий процес навіть у таких несприятливих умовах. Нинішні реалії дали зрозуміти, що зараз планування у довгостроковій перспективі — завдання вкрай нелегке, але необхідне. Стратегія потрібна, щоб бізнес міг і надалі розвиватися. Головну роль в цьому напрямку відіграє digital-маркетинг.

Здатність адаптуватися — головний скіл 2023 року

Адаптивність — ключовий тренд сьогодення. Як показує практика, навіть у найбільш непередбачуваних кризових ситуаціях важливо не панікувати. Головне — швидко оптимізувати необхідні процеси. Така собі стратегія воєнного часу, яка спонукає великих ринкових гравців адаптуватися до форс-мажорних обставин, переосмислити всі зміни й закрити споживчі запити.

Цьогоріч будуть актуальними декілька дієвих підходів, які брендам варто взяти на озброєння:

  1. Зосередитися на короткостроковому плануванні. В умовах падіння доходів та нестабільності такий підхід допоможе утриматися на плаву та стабільно розвивати бізнес.
  2. Регулярно аналізувати ринкову ситуацію та використовувати принципи гнучкого маркетингу.
  3. Слухати цільового споживача та розуміти його.
  4. Покращувати на різних майданчиках та пристроях UX/CX із брендом.

З-поміж маркетингових інструментів в тренді, як і раніше, залишається seo-оптимізація, яка працює на майбутнє.

Тенденції в контент-маркетингу

Цього року довгострокове планування буде використовуватися насамперед для досягнення головних масштабних цілей, але в контексті діджитал-інструментів і ситуативної оптимізації воно буде гнучким.

Ключові напрями контент-маркетингу 2023 року:

  • розвиток рекламної кампанії у Telegram — платформою щомісяця активно користується до 700 000 000 людей;
  • просування реклами у TikTok — кількість користувачів щомісяця становить понад 1 млрд.

Окрім цього активно використовуватимуться такі інструменти:

  1. Контекстна реклама. Дає миттєвий результат за наявності відповідного бюджету. Однак щойно фінансування закінчується, контекст перестає працювати.
  2. Таргетована реклама. Спрямована на конкретного потенційного споживача. До уваги беруться демографічні показники, поведінка та інтереси конкретної людини.
  3. Телевізійна реклама. Унікальний інструмент, який візуалізує назву бренду, продукт, його важливість для людини. Спонукає до придбання товару або послуги.
  4. Відеореклама. Універсальний інструмент, який можна транслювати на різних каналах інтернет-мережі. Відрізняється високим рівнем інформативності, здатна привернути до товару чи послуги увагу великої кількості людей.

Кожен із перерахованих інструментів має важливе значення для просування товару й розвитку бізнесу. На 2023 рік спеціалісти прогнозують більш стабільну ситуацію на ринку, на що вказують деякі позитивні зміни. Тому для досягнення мети будуть залучені всі можливі засоби.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.