Adidas заробив на продажу бренду Reebok більше €2 млрд

Другий за величиною в світі виробник спортивного одягу та взуття німецький концерн Adidas AG продав бренд Reebok за 2,1 млрд євро американській компанії Authentic Brands Group. Про це йдеться у заяві Adidas.

“Велика частина грошових коштів буде виплачена готівкою при закритті угоди, а решта відшкодована відстроченим умовним платежем», — повідомили в компанії.

Сторони планують закрити угоду в першому кварталі 2022 року. Adidas збирається розділити основну частину отриманих за продаж коштів між акціонерами.

Гендиректор Adidas Каспер Рорштед зазначив, що Reebok є важливою частиною Adidas і концерн вдячний за внесок, який бренд команда, що стоїть за ним, внесли в компанію. Там додали, що впевнені, що зміна керівництва принесе Reebok гарні можливості для довгострокового успіху.

Компанія Adidas придбала Reebok і бренди Rockport, CCM Hockey і Greg Norman у 2006 році, які згодом продала. У 2016 році Reebok ініціював план з відновлення позицій, завдяки якому бренд зміг поліпшити свої перспективи зростання і прибутковості.

“Продаж Reebok не вплине ні на прогнози Adidas на поточний рік, ні на цілі компанії на період до 2025 року”, – ідеться в прес-релізі.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.