Антивірус Avast продавав особисті дані користувачів, дочірню компанію ліквідують

Розробник антивірусу Avast як мінімум з 2013 року збирав і продавав інформацію про поведінку користувачів в мережі. Жертвами таких дій могли стати 400 мільйонів клієнтів компанії. В результаті прийнято рішення про ліквідацію дочірньої фірми Jumpshot. Про це повідомив Forbes.

Гендиректор Avast Ондрей Влчек підтвердив, що компанія продавала інформацію, але вона була знеособленою, «приватність ні при чому», оскільки дані не можна було відстежити назад до користувачів.

Так чи інакше, але зібраний матеріал потрапляв до компанії Jumpshot, 65% якої належить Avast. Наступний етап – аналіз і продаж.

На продажу даних, за словами Влчека, Avast заробляла 5% загального доходу. Таким чином, враховуючи, що тільки за перше півріччя минулого року, компанія заробила 430 млн доларів, виходить 20 млн виручки від торгівлі.

Після того, як таку діяльність розсекретив засновник Adblock Plus Володимир Палант, розширення Avast видалили зі своїх магазинів Mozilla і Opera.

Тепер компанія-розробник Avast збирається припинити торгівлю даними  і ліквідувати Jumpshot. Про це йдеться в блозі компанії. Влчек пояснив таке рішення необхідністю припинити практики, які підривають довіру клієнтів.

Припинення діяльності Jumpshot відбудеться найближчим часом.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.