Авіасимулятор кабіни пілота та комп’ютерна графіка: Як створювався промо-ролик «Холостяка»

Промо-ролик для романтичного реаліті-шоу «Холостяк» знімали в авіасимуляторі кабіни літака, потім використовували комп’ютерну графіку. Про це йдеться в прес-релізі телеканалу СТБ.

Промо-директор СТБ і автор ідеї ролика Лідія Паньків розповіла, що при розробці сюжету команда відштовхувалася від бажань всіх жінок. Кожна з них мріє, щоб її улюблений чоловік дістав зірку з неба.

«Власне, хто як не пілот – чоловік, який більшу частину часу проводить у небі – здатний на такий подвиг? Можна сказати, що ідея лежала на поверхні. Ба більше, коли ми вперше познайомилися з Максом, і запитали, чи дістане він зірку з неба для коханої, він відповів: «легко»!», – розповідає Паньків.

Основний ролик триває 45 секунд, однак для його знімання була залучена команда з близько 40 людей. Це костюмери, графічні дизайнери, оператори та інші.

Керівник проєктів креативних розробок Олександр Антонов зазначив, що особливо цікаво було знімати в кабіні літака, яку замінив авіасимулятор для тренування пілотів.

«Там дуже мало місця, що створювало певні незручності для знімання. Тільки уявіть, як почувався наш оператор, який досить великий! Знімати було важко, але зі сторони це все виглядало досить комічно», – згадує Антонов.

Він розповів, що в створенні промо-ролика використовувалося багато комп’ютерної графіки. Приміром, була взята готова моделька літака, яку адаптували і домалювали.

«Важливими були всі деталі, щоб кабіна симулятора обов’язково поєднувалася з нашим авіалайнером. Далі необхідно було створити хмари і зірки, серед яких летить літак Холостяка. Все це дуже трудомісткий, але дуже цікавий процес, оскільки хотілося, щоб у підсумку все вийшло ідеально – одночасно і красиво, і реалістично», – пояснив Антонов.

Головний герой шоу Максим Михайлюк часто самоіронізував і смішно реагував на деякі ситуації на знімальному майданчику. Наприклад, коли його гримували, зізнавався, що його ніколи не пудрили. Також Макс дивувався, яку увагу проявляють члени команди до деталей, зокрема до світла.

«У цьому всьому він дуже справжній. Думаю, учасницям буде з ним цікаво і весело», – зазначила Паньків.

Також вона розповіла, що «Холостяку» дозволили імпровізувати, оскільки він далекий від шоу-бізнесу. Це допомогло зробити кадри максимально природними, адже він проживав сцени так, як відчував.

Максим Михайлюк

Нагадаємо, що популярну пісню Ріанни Diamonds спеціально для промо-ролика по-новому виконали українські артисти Роман Дуда і Віра Кекелія.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.