Кандидат у президенти Інна Богословська платила за рекламу в соцмережах російськими рублями. Про це свідчать дані бібліотеки реклами Facebook, повідомляє рух «Чесно».
З лютого 2019 року Богословська зі своєї офіційної сторінки у Facebook розмістила 22 рекламні повідомлення, вартістю близько 4 тис. 642 грн. Однак вони були оплачені російськими рублями – показ одної публікації від 500 до 999 рублів (від 211 до 422 грн).
Цільова аудиторія реклами Богословської – це переважно чоловіки віком від 25 до 44 років.
Нагадаємо, що в день подачі документів у Центральну виборчу комісію (ЦВК) колишній народний депутат Інна Богословська принесла 2,5 млн грн «кандидатського внеску» в чорному поліетиленовому пакеті.