Американський бренд жіночої білизни Victoria’s Secret скасував свій щорічний показ Victoria’s Secret Fashion Show. Про це в ході конференції з інвесторами повідомив фінансовий директор компанії L Brands, що володіє Victoria’s Secret Стюарт Бургдорфер, передає Fortune.
За його словами, щорічні покази бренду є “видатним маркетинговим досягненням”, однак в останні роки вони втратили свою ефективність і практично не впливають на продажі білизни. У зв’язку з цим компанія прийняла рішення змінити позиціонування бренду. Влітку 2019 року про скасування Victoria’s Secret Fashion Show розповіла одна з моделей Victoria’s Secret Шаніна Шейк.
Слід зазначити, що модні покази Victoria’s Secret проводяться з 1995 року. З 2001 року покази почало транслювати американське телебачення, при цьому перше шоу зібрало біля екранів близько 12 мільйонів глядачів. Між тим останній трансльований показ в 2018 році зібрав лише 3,3 мільйона глядачів, що стало найгіршим рейтингом з 2001 року.
Як повідомлялося раніше, світова зірка захопила користувачів інтернету появою в одязі від українського бренду.