Британська розвідка: Росія рекламує свою броню на виставках, втрачаючи тисячі одиниць бронетехніки в Україні

Росія намагається рекламувати свою зброю на міжнародних виставках, але величезні втрати росіян у війні проти України вказують на технологічну відсталість російської зброї. Про це йдеться у зведенні розвідки Міністерства оборони Великої Британії.

Розвідка зазначає, що російські оборонні підприємства беруть участь у великих міжнародних виставках озброєнь, незважаючи на війну в Україні.

На одному з таких недавніх заходів Росія вихвалялася своїм комплексом активного захисту Арена-Е, призначеним для підвищення живучості бронетехніки. Рекламний буклет свідчить, що вказаний комплекс “переможе загрози, найбільш небезпечні для бронетехніки… якщо ви цінуєте свою броню та екіпажі, вам потрібна “Арена-Е”.

У британському оборонному відомстві звертають увагу, що окупанти втратили в Україні понад 5 тисяч одиниць різної бронетехніки, при цьому не було жодного свідчення, що комплекси активного захисту використовувалися на російських бойових машинах.

“Ймовірно, це пов’язано з нездатністю російської промисловості виробляти високотехнологічні системи у великих масштабах; проблема, що посилюється дією міжнародних санкцій”, – резюмували у розвідці.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.