Американська компанія Cadillac представила нову модель автомобіля Escalade. Розробники нового покоління Cadillac зробили акцент на інтегровані технології, які покликані підвищити комфорт і розширити мультимедійні можливості автомобіля.
Одна з головних особливостей нового позашляховика – 38-дюймовий вигнутий дисплей. По суті, це цифровий простір перед водієм, яке складається з трьох OLED-екранів. Всі вони відповідають за певні «функції»: 7.2-дюймовий показує дані про поїздку, 14.2-дюймовий грає роль панелі приладів, 16.9-дюймовий відповідає за мультимедіа і навігацію.
Крім того, в салоні також є ще два 12.6-дюймових екрана, які встановлені для пасажирів заднього ряду.
Ще одне нововведення Escalade – бортова акустика, у створенні якої брав участь австрійський виробник аудіотехніки AKG. Вона складається з 36 динаміків і 3 підсилювачів. Цікаво, що система здатна регулювати гучність, і допомагати пасажирам різних рядів перемовлятися один з одним за допомогою вбудованих мікрофонів. Вона також здатна виконувати роль асистента водія.
В Cadillac 2020 року з’явився «автопілот» нового покоління – система SuperCruise, яка взаємодіє з радарами, лідарами і GPS. Вона дозволяє автомобілю не тільки самостійно їхати по прямій, але ще й перебудовуватися, змінюючи смугу руху, але для цього буде потрібно втручання водія. Він повинен дати електроніці команду, просто включивши поворотник.
Що стосується габаритів, то новий позашляховик помітно підріс в порівнянні з попередником. Простору для ніг пасажирів третього ряду стало більше на 40%, а багажник додав 68% – до 722 літрів.
Новий Cadillac Escalade обладнаний 22-дюймовими колесами і незалежною задньою підвіскою. Зі зміною поколінь позашляховик отримав опціональну пневмопідвіску, яка здатна регулювати дорожній просвіт автоматично або за вимогою.
Під капотом автомобіля – 6.2-літровий 420-сильний двигун. Крім того, вперше з’явився дизельний варіант – рядна шістка Duramax здатна розвивати 280 коней. Крутний момент – 623 Нм.
Як повідомлялося раніше, в Мережі з’явилося зображення нової моделі автомобіля Tesla, яке компанія розповсюдила через китайський месенджер WeChat.