Через коронавірус мережа ресторанів KFC відмовилася від слогану, яким користувалася 64 роки

Міжнародна мережа ресторанів швидкого харчування KFC через пандемію коронавірусу відмовилася від фірмового гасла, яке використовувала 64 роки. Про це мережа KFC повідомила на офіційному сайті.

Компанія вирішила тимчасово перестати користуватися фразою “It’s Finger Lickin’ Good” (“Смачно так, що пальчики оближеш”). Своє рішення KFC пояснює тим, що”знаковий слоган мережі не зовсім вписується в сучасне середовище”.

Поки що відому фразу на офіційній брендовій продукції заблюрили, пообіцявши, що повернуть її, “коли прийде час”.

Як повідомляє ВВС, деякі користувачі в мережі пишуть, що гасло не є небезпечним для життя і здоров’я людей, оскільки гості закладу вже поїли цими руками.

У той же час слоган викликав хвилю критики вже на початку пандемії COVID-19. У березні в британське управління стандартів реклами надійшло 163 скарги через рекламні ролики KFC, у яких люди облизували пальці.

Після того, як заявники назвали рекламу безвідповідальною, оскільки вона заохочує поведінку, через яку коронавірус може поширюватися швидше, рекламні ролики зняли.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.