Cheetos входять до числа найвідоміших і найпопулярніших виробників чіпсів, які вирізняються хрусткою текстурою і сміливими різноманітними смаками. У статті розповідаємо про історію компанії та особливості її продукції.
Природження Cheetos
Чипси Cheetos було винайдено наприкінці 40-х років минулого століття американським підприємцем, який спочатку винайшов іншу закуску – Fritos. Не зупинившись на досягнутому, бізнесмен продовжив експериментувати, унаслідок чого йому вдалося отримати дуже хрусткі та смачні чіпси зі смаком сиру, які отримали назву Cheetos. Цікаво, що спочатку Cheetos продавалися разом із Fritos: два бренди доповнювали один одного як частина лінійки продуктів компанії Frito. У 60-х роках XX століття Frito Company об’єдналася з HW Lay & Company, створивши Frito-Lay, Inc. Це злиття об’єднало два найпопулярніші бренди закусок у Сполучених Штатах, що дало змогу розширити дистрибуцію та маркетингову міць. Під керівництвом Frito-Lay популярність Cheetos продовжувала зростати. А всього через 4 роки Frito-Lay була куплена компанією PepsiCo, що ще більше розширило географію реалізації чіпсів як у США, так і в інших країнах.
Унікальний смаковий профіль і особлива текстура
Один із головних секретів популярності чіпсів Cheetos – особливий смаковий профіль. Класична закуска робиться з порошком Cheetle зі смаком гострого і водночас пікантного сиру. Цей смак став синонімом бренду, хоча компанія за понад 70 років роботи розширила асортимент продукції, включивши до нього варіанти зі смаками піци, кетчупу, зеленої цибулі та інших приправ, спецій і страв. Настільки багатий вибір також сприяє популяризації бренду, оскільки кожен споживач може вибрати в маркеті важливих штук Маудау оптимальний для себе варіант Cheetos. А ще оригінальні чіпси цього бренду мають щільну, хрустку текстуру, яка дуже подобається і дітям, і дорослим. Також компанія пропонує закуски з іншими текстурами – наприклад, легші та повітряніші кукурудзяні палички, а також ніжний попкорн.
Грамотний маркетинг
Компанія приділяє багато уваги просуванню продукції та підтримці її популярності, для чого задіює різні рекламні інструменти. Спочатку Cheetos рекламувала анімаційна миша, але сьогодні талісманом бренду є гепард Честер, який уособлює веселощі, швидкість і пустощі. Яскраво-помаранчева упаковка в поєднанні з помітними слоганами і запам’ятовуються рекламними роликами виділяє Cheetos на полицях магазинів. Такий привабливий брендинг у поєднанні з незвичайним смаковим профілем і особливо хрусткою текстурою продукту допомагає Cheetos зберігати статус улюбленої багатьма закуски протягом багатьох років.