CRM у сфері послуг: оптимізація взаємодії з клієнтами

За дослідженнями, CRM може збільшити продажі до 29%, підвищити продуктивність бізнесу до 34%, а точність прогнозування — до 40%. Цей інструмент дає змогу автоматизувати всі процеси бізнесу, налагодити й відстежувати взаємодію з клієнтами, а також будувати ефективні маркетингові стратегії на основі зібраної аналітики. Тобто впровадження CRM-систем у будь-який бізнес сфери послуг є вигідною інвестицією в майбутній розвиток. Читайте статтю й дізнаєтеся особливості, приклади та поради щодо використання системи.

Особливості застосування CRM у сфері послуг

Клієнти — це запорука існування компанії. Адже, коли бізнес надає якісні послуги, клієнт залишається з вами, а не переходить до конкурентів. Ви отримуєте стабільний прибуток від повторних покупок. Саме тому важливо покращувати клієнтський досвід. Зробити це без CRM-системи просто неможливо. Зі стрімким зростанням обсягів продажу вам доведеться розглянути дві опції:

— збільшувати штат працівників до неймовірних масштабів для ручного виконання рутинних процесів;

— або ж автоматизувати більшість завдань, полегшити й удосконалити роботу менеджерів та збільшувати дохід.

Очевидно, що другий варіант є значно перспективнішим і принесе більше вигоди бізнесу. Поки конкуренти втрачатимуть клієнтів через низьку швидкість обслуговування, відсутність персоналізації та комфорту, ви зможете оптимізувати всі етапи взаємодії. 

Якісна CRM-система пропонує до використання такий базовий функціонал у сфері послуг: 

Автоматизоване обслуговування клієнтів: актуалізація клієнтської бази, обробка запитів, надсилання тригерних повідомлень і нагадувань відбувається набагато швидше.

Досконала аналітика: дає змогу бачити результативність маркетингових стратегій, просування лідів воронкою продажів, а також фінанси компанії та інші показники. 

Інтеграції: CRM-система об’єднує інформацію між системами та застосунками. Така можливість централізує роботу працівників і покращує клієнтський досвід.

Далі розповідаємо, як застосовувати ці інструменти, аби побудувати міцні відносини між бізнесом і клієнтами.

Стратегії оптимізації взаємодії з клієнтами через CRM

Щоб до вас приходили нові клієнти, а наявні були лояльними, потрібно контролювати та покращувати якість взаємодії. Автоматизовані процеси обслуговування клієнтів дають змогу отримати максимальну ефективність. Використовуйте весь потенціал СRM-cистеми, упроваджуючи дієві стратегії.

Не лише аналізуйте поточні результати, а й прогнозуйте тенденції

CRM виходить за межі зберігання даних і є ефективним засобом аналізу та прийняття дієвих рішень. Відділи компанії можуть відстежувати й керувати взаємодією з клієнтами, бачити тенденції та прогнозувати результати стратегій. Коли бізнес має цілісне уявлення про своїх клієнтів, то може передбачати потенційні джерела зростання доходів.

Пропонуйте швидке та якісне обслуговування

CRM-система допомагає менеджерам вчасно та якісно обробляти запити. Програмне забезпечення полегшує й пришвидшує виконання завдання. Коли  всі повідомлення відображаються в одному просторі, то керувати ними простіше, зокрема, якщо є можливість автоматизувати обслуговування.

Продовжуйте комунікацію навіть після здійснення клієнтом покупки

Посткомунікація — це дуже важливо для підтримання тривалого позитивного враження. У CRM-системі можна попередньо налаштувати тригерні повідомлення, щоб автоматично збирати відгуки, пропонувати знижки, повідомляти новинки та будь-що інше. Так клієнта можна підштовхнути до повторних покупок.

Персоналізуйте пропозиції та повідомлення

Якщо пропонувати своєму клієнту послуги так, ніби вони створені персонально для нього, то ви здобудете лояльність. Взаємодія може вийти на новий рівень завдяки CRM. Адже система зберігає й аналізує персональну інформацію, щоб бізнеси могли використовувати дані для покращення комунікації.

Використовуйте CRM у маркетингу

Окрім аналітики й збору даних, CRM дасть змогу інтегрувати інструменти маркетингу, щоб у єдиній системі налаштовувати й керувати кампаніями. Потім ви зможете відстежити результативність стратегій і реклам, оптимізувати налаштування й приводити більше лідів.

Це ще не всі можливості CRM-систем. Кожна з них, окрім базових функцій, може містити й додаткові залежно від потреб компанії, ніші та обсягів продажів. Щоб обрати найдієвіше програмне забезпечення для конкретних бізнес-процесів, звертайтеся до CRM Solutions. 

oCtfB76lvKl5psDjP4o-Yi0PK5CAvVN_rcwxAaAMSTWcgr7I33NRypfBGoRPfWJqxGd0-7XcpGAAJveKd8l7in_xma_Z39SZv-8XfCGiRGhJoPiZ2GWkzjE3swHCBV84o5Tbn919-iaG24KwReoD_Jk

Приклади ефективного використання CRM для різних типів послуг

Те, як відбувається оптимізація взаємодії з клієнтами через впровадження CRM-системи, простіше відчути на реальному прикладі. Ділимося, як фахівці CRM Solutions посприяли покращенню сервісу Одеського центру каякінгу.

На безкоштовній консультації ми визначили, що потреби бізнесу полягають у розподілі навантаження між менеджерами та автоматизації процесів. Окрім цього, бізнес прагнув надати клієнту можливість самостійно бронювати послугу.

Ми впровадили CRM-систему, у межах якої налаштували воронку продажів, планувальник роботи для менеджерів, автоботи для швидкого обслуговування й автоматизовані розсилки. До того ж ми розробили віджет, пов’язаний із CRM. Такий інструмент відображає деталі для здійснення замовлення, дає клієнту змогу обрати послугу, зручний час і одразу здійснити оплату.

Так, у перший тиждень після інтеграції CRM 64% замовлень було здійснено з віджета. Ще одним потужним результатом є відновлення 56,67% від усіх скасованих замовлень. Через те, що клієнти отримували автоматизовані розсилки, вони поверталися до оформлення й оплати послуг.

Висновки та рекомендації для бізнесу у сфері послуг

Сфера послуг однозначно має потребу в CRM-системах. Без такого багатофункціонального інструмента бізнес просто не може розвиватися й збільшувати обсяги продажів. Щоб забезпечувати найкращий клієнтський досвід, потрібно пропонувати швидкість без погіршення якості, а також персоналізований підхід. Усі ці можливості пропонує єдине програмне забезпечення. А обрати й допомогти з інтеграцією може СRM Solutions. Почніть шлях до оптимізації бізнес-процесів із безкоштовної консультації з провідними фахівцями.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.