Держава відмовилася захищати абонентів від автоматичного списання коштів за контент-послуги

Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, не прийматиме постанову уряду, пов’язану із захистом прав споживачів при замовленні, отриманні та відмові від контент-послуг. Про це повідомляє прес-служба НКРЗІ.

Регулятор погодився з пропозицією профільного Комітету Верховної Ради про те, що у зв’язку з набранням чинності закону Про електронні комунікації з 1 січня 2022 року виникає необхідність комплексного перегляду та затвердження нових Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг.

У парламенті підкреслили, що у зв’язку з цим внесення точкових змін до підзаконних нормативних правових актів, які будуть незабаром скасовані, не буде ефективним.

Планується, що з набранням чинності закону “Про електронні комунікації” пропозиції НКРЗІ будуть підтримані і доопрацьовані з урахуванням позицій Комітету Верховної Ради з питань цифрової трансформації.

  • Два роки тому НКРЗІ запропонувала змінити Правила надання та отримання телекомунікаційних послуг – платних підписок на гороскопи, анекдоти та інші сервіси для абонентів мобільного зв’язку. Операторам хотіли заборонити надавати контент послуги, якщо на особовому рахунку абонента немає коштів і зобов’язати одночасно із замовленням контент послуги надавати абоненту інформацію, яким чином можна відмовитися від неї.
This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.