Держава заплатить 8 млн за моніторинг новин про Зеленського, Єрмака та Залужного

зеленский

Державне підприємство “Центр захисту інформаційного простору України” за бюджетні кошти замовить послуги моніторингу українських і закордонних ЗМІ та соцмереж про ключових політичних та військових осіб України. Про це повідомляє Інформатор.

Зазначається, що тендер було оголошено Центром захисту інформаційного простору України у системі ProZorro 12 січня 2024 року. Витратити на нього збираються до 8 млн 193 тис. 312 грн. Послуги мають надаватися до кінця поточного року. Кінцевий строк подання пропозицій до тендеру – 22 січня. Послуги фактично будуть надаватися з лютого.

Згідно з тендерною документацією, постачальнику послуг необхідно буде щоденно моніторити ЗМІ (українські та провідні іноземні з відкритими на загал публікаціями), соціальні мережі (Facebook, Twitter – X, Instagram, YouTube, Telegram, TikTok). Потрібно буде надавати державному Центру захисту інформаційного простору України інформацію про аудиторію, охоплення матеріалу (допису, статті, телесюжету тощо), аналіз телесюжетів. На основі аналізу цих матеріалів надаються звіти 6 днів на тиждень та тижневі і місячні. Моніторити доведеться матеріали про:

  • Президента України Володимира Зеленського;
  • Першу леді Олену Зеленську та її фонд;
  • Голову Офісу президента Андрія Єрмака;
  • заступників голови Офісу президента та радників;
  • Головнокомандувача Збройних Сил України Валерія Залужного;
  • Начальника генштабу ЗСУ та його заступників;
  • Кабінет міністрів України та кожного міністра і заступників окремо;
  • Голову Верховної Ради України Руслана Стефанчука, його заступників Олександра Корнієнка та Олену Кондратюк;
  • Верховну Раду та ЗСУ як інституції.

Аналізуватимуть телебачення (не менше 10 національних телеканалів), газети та журнали (не менше 50 друкованих видань), радіо, українські інтернет-сайти (не менше 1000 національних та місцевих). Також доведеться працювати по англомовним, франкомовним, німецькомовним найвпливовішим закордонним ЗМІ (інші у разі потреби).

Потрібно буде з’ясувати кількість повідомлень щодня, їхню тональність. Також потрібно моніторити і єдині новини з телемарафону. При цьому потрібно буде зазначати ведучих і спікерів. За результатами моніторингу щомісяця компанія, яка надає послуги з моніторингу, має робити аналіз сильних та слабких сторін у висвітленні діяльності вказаних осіб, можливості та ризики. Також може проводитися соціологічне опитування щодо вказаних осіб та їх сприйняття аудиторією (певної інформації про них).

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.