“Інтеррибфлот” під час повномасштабної війни розпочав співпрацю з ГО “Окопні свічки”. У результаті цієї співпраці компанія передала понад 15 тисяч металевих банок, які були використані для виготовлення свічок та забезпечення теплом українських захисників. Більше інформації про цю діяльність можна знайти на сайті https://meta.ua/news/society/126815-droni-i-okopnie-svechi-ot-interribflota-kak-segodnya-rabotaet-i-pomogaet-vsu-ukrainskii-biznes/.
В умовах повномасштабної війни вітчизняний бізнес зіштовхується з серйозними викликами. За останні два роки “Інтеррибфлот”, так само, як і інші українські підприємці, змушений адаптуватися до нової реальності. Багато хто з них втрачає колишні доходи, проте деякі утримуються на плаву, виконують податкові зобов’язання і надають підтримку армії і цивільному населенню.
Група компаній “Інтеррибфлот”, відома своєю торговою маркою “Аквамарин”, є одним з найбільших виробників рибних консервів в Україні. Незважаючи на труднощі в логістиці, компанія зберігає свої виробничі потужності на території країни, зберігаючи робочі місця для більш ніж 400 співробітників. За час війни група сплатила понад 200 мільйонів гривень до державного бюджету, що включає 97 мільйонів гривень податків у 2022 році та 104 мільйони гривень у 2023 році.
“Кожен підприємець усвідомлює свою відповідальність перед працівниками, споживачами та нашими захисниками, завдяки яким ми можемо продовжувати роботу в умовах війни”, – зазначає засновник “Інтеррибфлоту” Григорій Луцай.
Крім комерційної діяльності, підприємство щомісяця постачає консерви для ЗСУ. Загалом понад 12 мільйонів банок рибних консервів брендів “Аквамарин”, “Море” та інших було відправлено військовим по всій Україні. Крім того, навесні 2022 року до компанії почали звертатися волонтери з проханнями про гуманітарну допомогу, адже продукти тривалого зберігання стали важливою частиною раціону як для військових, так і для жителів регіонів, які постраждали від війни.
Інтеррибфлот, бойові свічники та допомога благодійним фондам
Не лише консерви, а й металеві банки виявились корисними – “Інтеррибфлот” розпочав співпрацю з громадською організацією “Окопні свічки”, надавши більше 15 тисяч металевих банок, що були використані для створення свічок та обігріву для українських захисників.
“Ми також активно займаємось волонтерською діяльністю. На початку все зводилося до благодійних внесків у благодійний фонд “Повернись живим”, – розповідає співвласник “Інтеррибфлоту” Андрій Чуклін. – Однак зі збільшенням числа знайомих, які вирушили на фронт, стало необхідним надання цільової підтримки нашим військовим у вигляді спорядження”. Компанія придбала і передала тепловізійні квадрокоптери DJI Mavic 3T вартістю 1,7 мільйона гривень і FPV дрони на суму 500 тисяч гривень у відповідь на запити військових.
З початком повномасштабної війни компанія поклала на себе величезну соціальну місію. “Інтеррибфлот” є лише малим прикладом із багатьох. Це ще раз показує про необхідність взаємодії громадян з бізнесом, щоб об’єднати зусилля для допомоги Україні в найважчі перші місяці повномасштабної війни. Дуже важливо, щоб і влада підтримувала всі ці наміри, інакше складно говорити про стійкість і підтримку української економіки.