Експерти Codes назвали 4 найбільш поширені способи економії на покупках, які використовують українці

Реалії сучасного життя змушують споживачів економно розпоряджатися коштами. Багатьом довелося раціоналізувати покупки, відкласти на потім придбання дорогих речей. Дехто скорочує витрати, купуючи рідше і менше. А значна частина заощаджує, замовляючи потрібні товари в інтернет-магазинах. Основним мотиваційним фактором переходу в онлайн споживачі називають можливість економити, використовуючи різні способи.

Експерти сервісу Codes проаналізували запити користувачів і з’ясували, яким чином українці оптимізують свої витрати.

Промокоди

Близько 75% українських споживачів, як свідчить статистика, регулярно роблять покупки та замовляють послуги в інтернеті. Майже 40% з них під час оформлення замовлення застосовують промокоди. Популярності цього інструменту економії сприяє декілька чинників:

  • коди безплатні та є у відкритому доступі;
  • простий метод застосування;
  • тривалий термін дії.

Але найбільш привабливим є розмір знижки. Так, коди на знижку з https://codes.com.ua/ дають можливість зекономити 25-30% від початкової вартості. А, застосувавши, промокод Мегого з https://codes.com.ua/shops/megogo-net, можна отримати доступ до популярних каналів упродовж двох тижнів усього за 1 гривню.

Перевагою промокодів покупці називають широкий спектр дії. Їх можна використати для придбання найрізноманітніших товарів: одягу, меблів, електроніки, запчастин для автомобілів, інструментів тощо. Секретний код забезпечує знижку при замовленні квитків для поїздки автобусом чи поїздом, бронюванні житла, оформленні мікрокредиту. 

Розпродажі та акції

Вдалим варіантом економії українці називають також покупки за акційними цінами та в період розпродажів. Знижки в таких випадках досягають 90%. Найвідоміший у світі розпродаж — це Чорна п’ятниця. Досить популярні також сезонні сейли та святкові (Різдвяні, Великодні). Акції магазини проводять частіше. Покупців найбільше приваблюють такі, як “1 + 1 = 3”, “Товар тижня”, “Знижка на другу позицію в чеку”, “Подарунок за покупку”.  

Бонусні програми

Бонуси — ще один поширений спосіб економії. Отримати їх можна за різні дії:

  • покупку товару на певну суму;
  • реєстрацію на сайті компанії;
  • підписку на сторінки у соціальних мережах;
  • установку мобільного застосунку;
  • написання відгуків.

Нараховані бали споживачі використовують для оплати наступного замовлення. 

Досить поширеними є інші формати бонусних програм:

  • кешбек;
  • програма лояльності. 

Учасники кешбек-програм отримують частину витрачених коштів у вигляді грошей — зазвичай це від 3% до 20%. Їх зараховують на банківську карту чи телефон. Розпоряджатися цими грошима можна на власний розсуд — витрачати їх в магазині не обов’язково.

Досить активно споживачі користуються можливостями економити, які доступні постійним покупцям, зареєстрованим на сайті продавця. Їм магазини пропонують дисконт з фіксованим відсотком або накопичувальну систему.   

Отримані у ході дослідження дані підтверджують, що українці знають, як правильно заощаджувати та використовують доступні можливості. Економний шопінг стає звичною справою, як це робиться у країнах Європи та США.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.