Facebook і Ray-Ban створили розумні окуляри з камерами, мікрофонами і динаміками

Facebook і EssilorLuxottica (власник бренду Ray-Ban) презентували розумні окуляри під назвою Stories, які розробили в колаборації. Про це повідомляє The Verge.

Окуляри мають три варіанти оправи – Wayfarer, Round і Meteor. Вони оснащені двома 5-мегапіксельними камерами, розміщеними з боків. Камери дозволяють фотографувати і записувати відео при натисканні кнопки на правій дужці або голосовій команді “Гей, Facebook, зроби відео”.

При включенні камери вмикається червоний індикатор. Творці не розраховують, що окуляри замінять користувачам професійні камери і смартфони, вони створені для того, щоб відобразити момент, коли руки зайняті.

Вбудованої пам’яті вистачає приблизно на 500 фотографій або 35 30-секундних відеороликів. Їх можна скинути на смартфон і обробити за допомогою програми Facebook View.

Окуляри також мають мікрофони та відкриті спрямовані динаміки. Відтворювати звук з телефону можна через Bluetooth, щоб відповідати на дзвінки, слухати музику або підкасти. За допомогою сенсорної панелі на дужці очок відбувається регулювання гучності, також можна призупиняти треки.

На внутрішній і зовнішній стороні окулярів є світлодіоди. Внутрішні показують стан батареї, зовнішні – що в даний момент записується фото або відео. Для повної зарядки окулярів необхідно близько години, при періодичному використанні батарея може не розряджатися близько 6 годин.

В окуляри вставляються звичайні або сонцезахисні лінзи. У комплекті до них ідуть зарядний пристрій і чохол. Мінімальна ціна окулярів – 299 доларів (близько 8 тисяч гривень). Залежно від типу лінз вартість може доходити до 379 доларів (понад 10 тисяч гривень). Зараз купити їх можна в США, Канаді, Великобританії, Ірландії, Італії та Австралії. Почати поставки в інші країни обіцяють пізніше.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.