Соціальна мережа Facebook змінила слоган. Замість «Це безкоштовно і так буде завжди» на головній сторінці тепер написано «Це швидко і легко». Зміна слогану сталася вперше за більш ніж десятиліття і тепер звертає увагу на легкість і швидкість використання, повідомляє Business Insider.
Дані зміни знаменує собою відхід від риторики Facebook про безкоштовне використання платформи.
За інформацією видання, після гучних скандалів, пов’язаних з передачею конфіденційної та особистої інформації, що добровільно передається Facebook під час реєстрації, став очевидним зв’язок між передачею даних і продажами Facebook цільової реклами.
Експерт з цифрового права Хосе Антоніо Кастільйо зазначив, що зміна слогану може бути пов’язана з прийняттям Європейським Союзом у цьому році директиви 2019/770, яка прирівнює збір персональних даних до форми оплати.
«Facebook не безкоштовний і ніколи таким не був. Валюта Facebook — особисті дані користувачів. Соцмережа ніколи не була безкоштовною, тому що дані коштують великих грошей», – сказав Кастільо.
Як повідомляли раніше, компанія Facebook платить стороннім підрядникам за те, що вони розшифровують записи користувачів своїх сервісів.