Найбільшою проблемою американських танків M1 Abrams в Україні є фільтри у впускних отворах двигунів. Вони запобігають забрудненню та руйнуванню двигуна і вимагають регулярного ретельного очищення, пише журнал Forbes.
Якщо не очищувати фільтри танка кожні 12 годин, пише видання, це може настільки сильно пошкодити двигун, що доведеться зняти його та, імовірно, трансмісію, і відправити машину на тривалий капітальний ремонт до Польщі.
Двічі на день екіпаж М1 повинен розігнати двигун свого танка до високих обертів за хвилину, щоб запустити імпульсно-струйну систему, яка викидає повітря з танка, а разом з ним — пил і сміття із задньої решітки.
«Усім цим речам можна навчити екіпаж, але якщо вони коли-небудь зроблять помилку — а це станеться — це виведе з ладу двигун вартістю мільйон доларів, який неможливо відремонтувати в польових умовах», — розповів The Kyiv Independent генерал армії США у відставці Марк Гертлінг.
Крім того, 68-тонні танки потребують багато палива. Заступник міністра оборони США Лора Купер назвала Abrams «пожирачем бензину». Він проїжджає лише близько кілометра майже на 4 літрах пального. Армія США живить свої M1 паливом для реактивних літаків, а військові інших країн заливають у свої Abrams дешевше дизельне паливо. Наприклад, так робить армія Австралії.
Заміна реактивного палива на дизельне суттєво не впливає на продуктивність М1. Тож є всі підстави вважати, що українська армія збереже запаси пального, якщо заправлятиме американські танки дизелем.