Чиновники КМДА перерозподіляють вільні площі в інтересах приватного рекламного агентства, використовуючи при цьому бюджетні гроші. Про це на своїй сторінці в Facebook повідомив нардеп і позаштатний радник президента Гео Лерос.
За його словами, у столичні рекламні потоки «вп’явся кліщ» в особі начальника Управління з питань реклами КМДА Олександр Смірнов і компанії «Світ Аутдор Медіа». Він стверджує, що вони винайшли спосіб обходити заборони на встановлення своїх рекламних площин поверх мурала.
В якості прикладу Лерос розповів про долю мурала за адресою Харківське шосе, 2а. Його просто зафарбували. Потім, за інформацією радника, був проведений підкуп мешканців допомогою утеплення за бюджетні гроші фасаду за програмою ” 70 на 30. Причому утеплили не холодну стіну на боці Дніпра, а сторону, придатну в якості рекламної площі.
Після цього Смірнов видає указ про встановлення пріоритету на рекламу для «Світ Аутдор Медіа».
«Знову збіг? Яке вже тут збіг, якщо твій під’ялинник з «Світ Аутдор Медіа» з тобою святкує День народження, це і є життєвий пріоритет Смрінова, начальника управління з питань реклами КМДА», – написав Лерос.
Більше того, як повідомляє автор, одночасно з утепленням за держрахунок проводиться монтаж кронштейнів під розтяжку банеру та освітлення, встановлення яких обійшлася бізнесменам приблизно 300 тисяч гривень.
«Це лише один епізод з великої сплетення корупційних схем на ринку реклами столиці. Справа взагалі не в мурале, це історія про союз чиновника і рекламної мафії, які в гонитві за наживою перетворюють місто в рекламний спам, ця історія про брехунів і аферистів, які дружно пробивають дно», – резюмував радник президента.
Раніше повідомлялося, що в процесі суперечки про стан мурала на одному з київських будинків Лерос нахамив прес-секретаря КП «Київреклама».