В Австрії мережа ресторанів швидкого харчування McDonald’s замінить рекламні білборди після обурення глави МВС Італії Маттео Сальвіні. Про це повідомляє “Європейська правда” з посиланням на Salzburg 24.
Mcdonald’s прорекламував свій новий бургер в рамках меню “Італійське літо”, використовуючи слоган “Für echte Mampfiosi”. “Mampfen” по-німецьки означає “уплітати”, його поєднання зі словом “mafiosi” створило новоутворення “Mampfiosi”.
Міністр внутрішніх справ Італії Маттео Сальвіні виступив з гострою критикою цієї реклами. “Італійці всі мафіозі? Як сумно..”, – написав він у Twitter.
При цьому міністр помилився країною, зазначивши, що рекламні плакати були розміщені в Німеччині.
В австрійській філії McDonald’s заявили, що в найближчі дні образливий для італійців слоган замінять на “Für echte Amici” (“Для справжніх друзів”).
Маркетинговий директор компанії Йорг Піццера попросив вибачення у італійців і зазначив, що наміру когось образити у них не було.