Компанія Google запустила сервіс Shorts, який є аналогом соціальної мережі TikTok всередині YouTube. Про це повідомляє TJ.
Службу Shorts в бета-версії запустили в більш ніж 100 країнах світу. До цього нею могли користуватися тільки окремі люди. Цей сервіс дозволяє записувати хвилинні ролики і завантажувати їх в окремий розділ всередині ютуба.
Відзначається, що сервіс буде запускатися поетапно. Інтерфейс Shorts схожий на соціальну мережу TikTok. Там користувачі зможуть поставити лайк, дізлайк, прокоментувати або репостнуть переглянуті ролики, натискаючи на кнопки, розташовані в нижньому кутку екрану. Для того, щоб переключити ролик, потрібно провести вгору по екрану.
При цьому всередині сервісу діють рекомендації, однак стрічка коротких роликів буде формуватися на підставі даних переглядів в основному ютуб-каналі користувача.
На хвилинні ролики користувачі зможуть накладати різні ефекти, або ж об’єднувати в один кілька уривків. Також для роликів можна буде вибирати різні музичні уривки з інших відео на Ютубі. Крім того, в різні частини ролика можна буде додавати текст і автоматичні субтитри.
За інформацією Youtube, короткі ролики щодня по всьому світу набирають близько 6,5 мільярда переглядів, тому в компанії і вирішили відокремити їх в окремий сервіс. У той же час в компанії заявляють, що не вважають TikTok своїм конкурентом.
- У 2021 році стало відомо, що компанія Google збирала спеціально збирала дані про місцезнаходження смартфонів своїх користувачів навіть якщо ті відключали функцію геопозиції.