Онлайн-магазин IKEA в Україні ось вже 10 днів працює в обмеженому режимі. Українці як і раніше не можуть здійснювати покупки на сайті.
В шапці сайту опубліковано повідомлення наступного змісту:
“Із великим задоволенням вітаємо Вас на вебсайті IKEA в Україні! Ми приємно вражені зацікавленням нашою продукцією з дня відкриття онлайн-магазину. Щоб задовольнити великий попит та й надалі відповідати високим стандартам IKEA, ми прийняли рішення тимчасово обмежити послугу доставки товарів додому і зробити її доступною лише по Києву. Наші пункти для отримання замовлень не будуть приймати нові заявки, але залишаються відкритими для покупців, які вже зареєстрували покупку. Перепрошуємо за незручності та продовжуємо наполегливо працювати, щоб знову зробити досвід онлайн-покупок від IKEA зручним та доступним для багатьох людей в Україні”, – йдеться в повідомленні.
Як ми вже писали раніше, в перші дні після старту сайту взагалі неможливо було оформити купівлю – постійно видавало помилку сервера.
Сьогодні, незважаючи на повідомлення про те, що доступна доставка товарів по Києву, нам не вдалося зробити покупку протягом декількох днів. Лише кілька разів з’являлася можливість доставки товару вантажівкою за 699 гривень, але вона вигідна лише для доставки крупногабаритних товарів.
Дивно, чому компанія не передбачила великий інтерес до її продукції і не підготувалася до запуску грунтовно. У прес-службі компанії не відповідають на запити і не пояснюють причини провального старту продажів.
Зазанчимо, що спочатку була доступна можливість забрати товар із точок самовивозу в Києві. Зараз таку можливість і зовсім відключили в розділ оформлення замовлення.