Каньє Вест втратив $2 мільярди за день через антисемітські коментарі

Американський репер Каньє Вест заявив, що кілька компаній розірвали з ним партнерство через його антисемітські заяви і за один день він втратив близько 2 мільярдів доларів. Про це він повідомив у Instagram.

У відповідь на скандальну поведінку репера з ним розірвали партнерство такі бренди як Adidas та Balenciaga, а також агентство Creative Arts Agency (CAA) та голлівудська продюсерська компанія та фінансисти MRC.

Сам Вест написав звернення Арі Еммануелю – генеральному директору розважального та медійного агентства Endeavour, який закликав компанії припинити співпрацю з репером через низку його недавніх антисемітських коментарів.

“Арі Еммануель. Я втратив 2 мільярди доларів за один день. І я все ще живий. Це мова кохання. Я, як і раніше, люблю тебе. Бог все ще любить тебе. Гроші – це не те, ким я є. Люди – це те ким я є”, – написав він.

  • Інцидент з антисемітською заявою стався після того, як Вест піддався критиці за те, що під час тижня моди в Парижі одягнув футболку з написом “White lives matter” (Життя білих мають значення).
  • Після цього репер Diddy розкритикував Веста та закликав «не грати» з такими слоганами, а також не купувати такі футболки. “Я використовую вас як приклад, щоб показати єврейському народу, який наказав вам зателефонувати мені, що ніхто не може загрожувати мені або впливати на мене”, – відповів Вест на критику Diddy.
This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.