Міждержавний авіаційний комітет (МАК) за підсумками розслідування катастрофи літака Sukhoi Superjet 100 в російському аеропорту «Шереметьєво» опублікував звіт про причини трагедії. Про це пише Telegram-канал Mash.
У доповіді йдеться про те, що в літак дійсно потрапила блискавка, внаслідок чого автопілот відключився і було порушено зв’язок.
За даними слідства, головний пілот оцінив ситуацію як штатну і не попередив належним чином екстрені служби. Також екіпаж діяв у порушення інструкцій при посадці –Superjet 100 здійснив три торкання до злітно-посадкової смуги через перевищення посадкової маси. Конструкція не витримала навантаження від посадкового удару і стався підлом.
Окрім того, встановлено, що належним чином не спрацювала пожежна система.
«Дії екіпажу планується оцінити за допомогою проведення експериментів на пілотажному тренажері. Додаткових рекомендацій з підвищення безпеки польотів не потрібно», – додали в МАК.
Нагадаємо, 5 травня в аеропорту Шереметьєво загорівся при аварійній посадці пасажирський літак SSJ-100, що прямував до Мурманська. В результаті аварії загинула 41 людина.
У Слідчому комітеті Росії назвали основні версії трагедії, серед яких недостатня кваліфікація пілотів і диспетчерів.