Китай дозволяє РФ використовувати вкрадені літаки для регулярних перевезень вантажів

Росія використовує для регулярних вантажних перевезень з Китаю літаки Boeing 757-200 (F), які були викрадені у західних компаній. Про це повідомляє “Українська правда“.

Російська вантажна авіакомпанія Aviastar-TU Airlines у березні перереєструвала 5 вантажних літаків. Ще в лютому ці літаки були зареєстровані на Бермудських островах, про що свідчать відповідні бортові номери.

Реєстрацію саме на Бермудських островах мають літаки Boeing, які Росія і російські компанії брали в лізинг у західних фінансових установах.

Після початку повномасштабного вторгнення Росії в Україну ЄС прийняв рішення про повну заборону на постачання і лізинг літаків, вертольотів та іншої авіатехніки в РФ і тому лізингодавці вимагають повернення літаків, але Росія відмовилася. Після чого країна була звинувачена у викраденні бортів на суму понад 20 млрд доларів. У березні міністр транспорту РФ Віталій Савельєв визнав крадіжку.

“Ми залишили відразу весь парк. У нас у Росії зареєстрований і має сертифікат льотної придатності 111 авіакомпаній”, – сказав він.

За словами чиновника, запити на повернення надійшли на понад 500 літаків. 14 березня президент РФ Володимир Путін своїм підписом дозволив красти іноземні літаки і підписав закон, що дозволяє за рішенням уряду країни реєструвати права на іноземні літаки, що знаходяться в лізингу російських компаній. Ініціатива спрямована на збереження парку іноземних повітряних суден російських перевізників.

І саме в березні п’ять літаків Boeing 757-200 (F) російської вантажної компанії Aviastar-TU Airlines були перереєстровані з Бермудських островів у Росії. На доказ цьому служать отримані літаками російські бортові номери замість Бермудських. Також міністр транспорту зазначив, що викрадені літаки не зможуть обслуговуватися на Заході і можуть бути там заблоковані.

“Вони (літаки – ред.) не будуть обслужені на Заході, їх навіть не випустять через те, що ми забрали чужу власність”, – заявив він.

За його словами, за кордон вони більше ніколи не полетять, “лише в дружні країни”. Зате дані публічних онлайн радарів свідчать, що всі 5 літаків після крадіжки і перереєстрації в Росії регулярно літають до Китаю. В цілому таких перельотів з початку війни було здійснено понад двадцять.

Також деякі із зазначених літаків кілька разів літали в Єгипет і Бахрейн. Найбільші лізингові компанії вже почали подавати до суду в Росію за крадіжку літаків з метою відшкодування мільярдного збитку.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.