Французька компанія Kering, яка володіє брендами Gucci і Balenciaga, придбала 5% акцій великої онлайн-платформи Vestiaire Collective. Про це повідомляє Reuters.
Vestiaire Collective займається продажем вживаного одягу і сумок класу люкс. Купівля акцій власником кількох відомих брендів – частина раунду інвестування в розмірі 215 млн доларів.
У ході раунду Vestiaire Collective була оцінена в 1 млрд доларів. В онлайн-платформу також вклалася інвестиційна компанія Tiger Global.
Глава Kering Франсуа-Анрі Піно заявив, що старі предмети розкоші зараз – реальна і глибоко вкорінена тенденція. Він додав, що особливо такі покупки любить здійснювати молодь.
За словами глави Kering з цифрових технологій Грегорі Бутте, зараз відбувається реальний зсув, який визначить майбутнє індустрії моди, і компанія хоче брати участь у формуванні цієї тенденції.
За минулий рік обсяг транзакцій на Vestiaire Collective збільшився вдвічі. У 2020 році в Gucci також анонсували партнерство з американською платформою перепродажу розкішного одягу The RealReal.