Корпоративні заходи – що потрібно знати про них?

Правильно організовані корпоративні заходи дозволяють дуже ефективно зміцнювати командний дух персоналу підприємства та згуртовувати робочий колектив. Крім того, заходи подібного типу формують позитивний імідж організації.

Цілі проведення корпоративних заходів

Згідно з твердженнями відомих менеджерів, для того, щоб сформувати ефективну робочу команду і створити доброзичливу атмосферу в колективі, співробітники організації повинні спільно не тільки працювати, а й відпочивати. Відповідно, корпоративні заходи компанії дозволяють згуртувати групу і підвищити працездатність всього персоналу.

Організувати корпоративне свято вирішує керівник. Він може зайнятися підготовкою сам або призначити відповідальних осіб. При цьому дуже важливо відзначити, що досягти позитивного ефекту за допомогою корпоративного торжества можна тільки в тому випадку, якщо брати участь в заході співробітники хочуть добровільно, а не з примусу.

У числі основних цілей, які дозволяє досягати корпоратив, варто виділити:

  • вирішення міжособистісних конфліктів персоналу;
  • знайомство співробітників один з одним і з керівним складом в неформальній обстановці;
  • формування корпоративного духу фірми;
  • сполучені колективу і розвиток корпоративних цінностей;
  • створення сприятливого робочого настрою в компанії;
  • діагностика психологічного клімату в штаті.

Момент, про який варто згадати окремо – це мотивація колективу. Якщо корпоративний захід залишить у співробітників тільки позитивні емоції, то для них це буде стимулом до подальших досягнень і сумлінній праці. Довірити його організацію та проведення варто професіоналам.

Основні види корпоративних заходів

Свята та урочистості, проведені в сфері корпоративного бізнесу, можна поділити на кілька основних різновидів. Залежно від того, що саме послужило приводом до проведення того чи іншого корпоративного заходу, можна виділити наступні його види:

  1. Розважальні. Добровільна участь в корпоративному заході такого характеру дозволяє співробітникам знімати емоційне і фізичне напруження, відволіктися від трудових буднів. Приводом провести свято може стати, наприклад, успішне закінчення вигідної угоди або закінчення великомасштабного проекту. Крім того, влаштувати корпоративну подію можна в календарні свята. Але слід врахувати, що проводити такі заходи потрібно заздалегідь. Не варто вимагати від персоналу, щоб в Новий рік або на Великдень вони збиралися разом один з одним, а не зі своїми рідними.
  2. Ділові. Корпоративні заходи можуть бути спрямовані чітко на те, щоб встановити корпоративну культуру і зміцнити ділові зв’язки з колективі. Дотримати баланс між розважальною і офіційною частиною, вирішити поставлені завдання в таких випадках непросто. 
This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.