Люксембурзька компанія запровадила чотириденний робочий тиждень: її продажі зросли майже на 50%

У Люксембурзі платформа для бронювання автобусів Flibco запровадила чотириденний робочий тиждень, після чого її продажі зросли майже на 50%. Про це пише Bild.

Генеральний директор компанії Тобіас Штюбер розповів, що оборот його компанії різко зріс на 48% у першій половині 2024 року, порівняно з тим же періодом минулого року. Продуктивність праці, за словами Штюбера, збільшилася ще більше — на 69%.

“Багато менеджерів занадто багато працюють у режимі контролю, що уповільнює їхню роботу. Тепер мені не потрібно вказувати їм, що і де треба робити – я повинен дати їм бачення”, – розповів директор.

Протягом останнього року у Flibco діє чотириденний робочий тиждень з повною оплатою та повністю гнучкий графік роботи. Також слід зазначити, що після запровадження чотириденного робочого тижня кількість лікарняних днів скоротилася до 0,8 на рік — для порівняння середній показник галузі у Німеччині становить 15,2 дні.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.