Мережа ресторанів швидкого харчування Mcdonald’s вперше за п’ять років змінить дизайн упаковок для продуктів. Про це повідомила компанія Pearlfisher, яка розробила новий дизайн.
За задумом Pearlfisher, дизайн приносить “відчуття радості і легкості; він функціональний, легко впізнаваний і естетично мінімалістичний».
На упаковках більше не буде великих написів. Замість них з’являться графічні зображення. Наприклад, на коробці для філе-о-фіш зображені морські хвилі, а всередині упаковки картоплі-фрі з’явиться зображення самих часточок.
Також оновили стаканчик для морозива Макфлуррі:
За словами креативного директора Pearlfisher Метта Сіа, їх завдання полягало в тому, щоб з’ясувати, що особливого є в кожному з продуктів Mcdonald’s, і розробити систему, яка дозволила б іншим зробити те ж саме.
Останній редизайн упаковок Mcdonald’s відбувся в 2016 році. Тоді замість зображень продуктів з’явилися великі написи.
- Мережа Mcdonald’s в Україні минулого року почала переходити на паперові склянки для холодних напоїв.