Mcdonald’s вперше за п’ять років змінить дизайн упаковок

Мережа ресторанів швидкого харчування Mcdonald’s вперше за п’ять років змінить дизайн упаковок для продуктів. Про це повідомила компанія Pearlfisher, яка розробила новий дизайн.

За задумом Pearlfisher, дизайн приносить “відчуття радості і легкості; він функціональний, легко впізнаваний і естетично мінімалістичний».

На упаковках більше не буде великих написів. Замість них з’являться графічні зображення. Наприклад, на коробці для філе-о-фіш зображені морські хвилі, а всередині упаковки картоплі-фрі з’явиться зображення самих часточок.

Також оновили стаканчик для морозива Макфлуррі:

За словами креативного директора Pearlfisher Метта Сіа, їх завдання полягало в тому, щоб з’ясувати, що особливого є в кожному з продуктів Mcdonald’s, і розробити систему, яка дозволила б іншим зробити те ж саме.

Останній редизайн упаковок Mcdonald’s відбувся в 2016 році. Тоді замість зображень продуктів з’явилися великі написи.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.