Monobank купив платформу Expirenza.com, яка існує для роботи з відгуками відвідувачів. Про це розповів співзасновник Monobank Олег Гороховський у своєму телеграм-каналі.
Expirenza.com була заснована в 2019 році підприємцями з Києва Михайлом Селецьким та Олександром Гудковим.
Відзначається, що в даний момент Expirenza має більше 2000 клієнтів, серед яких Приватні клініки, ресторани і салони краси. Зокрема, клієнтами платформи є Добробут, Чорноморка, Vodafone, Kyiv Food Market, Milkbar, Mimosa Brooklyn Plaza, Китайський Привіт, SPORTLIFE та інші компанії. При цьому в Expirenza працює 11 осіб.
Гороховський розповів, що тепер сервіс буде об’єднувати в собі сервіси Expirenza і оплату в ресторанах від Monobank. При цьому вже у вересні-жовтні поточного року для ресторанів буде зроблений єдиний QR-код, в якому буде міститися меню, відгуки, оплата і чайові. Новий сервіс буде називатися Expirenza by mono.
- Торгово-промислова група, яка володіє мережами супермаркетів “Сільпо” і “Фора”, запускає свій цифровий банк.