Україно-голландська компанія Openmind інвестує в виробництво курячого м’яса без антибіотиків і стимуляторів росту, продукцію реалізують під ТМ «Епікур», будівництво нового цеху «Епікур» планують завершити за 1,5 – 2 роки, що дозволить Володимир-Волинський птахофабриці отримати «єврономер» для експорту до країн ЄС та вийти на новий рівень розвитку.
Як стверджують в компаніі, бренд Епікур – це принципово новий за якістю продукт, який за рік свого існування здійснив справжній прорив на ринку курятини України. Розвиток цього бренду натуральної курятини має стратегічне значення в діяльності птахофабрики, оскільки попит в торгових мережах на нову продукцію Епікур зростає майже на 40% щомісяця.
Проект передбачає зведення забійного цеху потужністю 13,5 тисяч бройлерів на годину, та більше 50 технологічних та допоміжних будівель й споруд. Кріт того, особливістю проекту є автоматизація усіх виробничих процесів забійного цеху, повне оснащення сучасним обладнанням від відомих європейських виробників та надійна систему еко-безпеки об’єкту за рахунок вторинної переробки виробничих відходів та наявності очисних споруд.
“Щомісячний приріст продажу м’яса бренда “Епікур” становить близько 43%. Ми вирощуємо 4,6 млн голів одноразової посадки. Оскільки попит на нашу продукцію зростає, ми розпочинаємо будівництво нових потужностей, щоб збільшити обсяги виробництва. В рамках загального виробництва фабрики частка “Епікуру” становить понад 30%, решта вирощується за стандартною технологією”, – розповіла О.Сич у коментарі агентству “Інтерфакс-Україна”.
За її словами, потужність нового цеху становитиме 13,5 тис. бройлерів на годину. Будівництво планується завершити за півтора-два роки. Компанія вироблятиме на цьому майданчику продукцію під ТМ “Епікур” – куряче м’ясо, вирощене без антибіотиків і стимуляції росту.
За словами генерального директора підприємства Аліни Сич, компанія планує відвести більшу частину нових потужностей для виробництва бренда “Епікур”. Продукцію під цим брендом компанія реалізовує в торговельних мережах “Ашан”, “Метро”, “Фуршет”, Novus, “Фора”, “Велика Кишеня”, “МегаМаркет” та інших, наразі виходить на мережу “Сільпо”.
“Пріоритетом для нас є розвиток бренда “Епікур” саме в Україні. Частка експорту в підприємства незначна – близько 5-6%. Наразі ми постачаємо сертифіковану продукцію Halal до країн Близького Сходу та Африки під ТМ Al Dalal chicken і Delika. Новий цех дасть змогу збільшити виробництво та пройти всю необхідну сертифікацію для експорту в Європу”, – зазначила гендиректор компанії в коментарі агентству Інтерфакс-Україна під час прес-туру.
ПрАТ “Володимир-Волинська птахофабрика” – українсько-голландське підприємство, входить до складу ДК Openmind. До інфраструктури фабрики входять 100 пташників, цех із переробки та комбікормовий завод потужністю 10 тис. тонн на місяць. Компанія виробляє курятину під брендом “Епікур” без антибіотиків і стимуляції росту, а також курятину під ТМ “Чебатурочка”. Має сім філій у Володимирі-Волинському, Львові, Києві, Вінниці, Житомирі, Харкові та Одесі. Засновником і гендиректором Openmind є Олексій Коваленко.