У київському метро планують змінити всі двері на металеві вогнетривкі згідно з Державними будівельними нормами (ДБН). Про це інформує пресслужба КП “Київський метрополітен”.
Фото простих біло-сірих металевих дверей замість дерев’яних викликали обурення у користувачів Мережі.
“Нам теж ці двері не подобаються, але за ДБН мають бути саме такі – металеві протипожежні, вони у виробників типові”, – пише Київський метрополітен.
У КП стверджують, що заміна дверей проводиться давно і поступово всі вони будуть замінені на металеві.
“Якщо хтось із виробників зможе за тією ж ціною і відповідною сертифікацією зробити дизайнерське рішення, готові розглядати», – додали співробітники метрополітену.
У коментарях користувачі зазначили, що існує безліч інших варіантів металевих протипожежних дверей, зокрема зроблених у вигляді дерев’яних.
Деякі коментатори наголосили, що таке рішення спотворить багато станцій – пам’ятників архітектури столичного метро.
Також в метро здійснюють заміну турнікетів. 12 лютого на станції “Контрактова площа” завершили установку нових турнікетів на вході з вулиці Верхній Вал.
Нові вертикальні турнікети високі, щоб їх було складно перестрибнути. Оплачувати проїзд можна за допомогою всіх відомих електронних способів: qr-квиток, Kyiv Smart Card, Картки киянина і безконтактної банківської картки.
Такі ж турнікети встановлені на станціях “Сирець”, “Площа Льва Толстого”, “Героїв Дніпра”, “Харківська”.
У КП зазначили, що дані контрольно-пропускні пункти є “антивандальними” і застосовуються в європейських метрополітенах.
- На станції Київського метрополітену “Контрактова площа” запрацював перший годинник, який показує час до прибуття поїзда.