Компанія Nestle, один з найбільших у світі виробників продуктів харчування, анонсувала запуск в Україні лінійки продуктів у партнерстві з брендом Starbucks. Про це повідомляє “Інтерфакс-Україна” з посиланням на пресанонс Nestle.
“У рамках партнерства двох компаній на український ринок випущена лінійка кави для приготування вдома”, – йдеться в пресанонсі.
Згідно з повідомленням, 15 січня Nestle оголосить деталі партнерства зі Starbucks і свої плани з розвитку напрямку кави в Україні в цілому.
В даний час кава під брендом Starbucks вже присутня в Україні як на найбільших маркетплейсах і в нішевих інтернет-магазинах, так і у великих роздрібних мережах, таких як “Сільпо” або Metro, і відноситься до верхнього сегменту з ціною близько 100 грн за 100 г.