Компанія “Нова Пошта” прийняла ряд рішень для забезпечення безпеки своїх клієнтів і співробітників після того, як в Києві та Одесі вибухнули поштомати. Про це повідомляє прес-служба компанії.
“Для нас ця подія-тривожний сигнал настроїв у суспільстві. Питання безпеки важливе для “Нової пошти”. Ми дбаємо про те, щоб і наші співробітники, і клієнти відчували себе в безпеці”, – сказано в повідомленні.
У зв’язку з подією компанія вирішила вжити таких заходів:
- поширити практику використання рентгенотелевізійних установок для перевірки посилок на всіх терміналах і в депо (зараз вони є тільки в Києві та Львові);
- почати працювати з кінологічними службами в усіх регіонах України для виявлення небезпечних посилок;
- виключити відправлення посилок через підставних осіб.
“Ми розуміємо нашу роль у суспільстві і робимо все, що від нас залежить, для створення безпечного простору. На жаль, злочинці є скрізь. Боротьба з ними — наша спільна справа”, – додали в компанії.
- У Києві та Одесі сталися вибухи саморобних вибухових пристроїв в поштоматах “Нової Пошти”.