Кожен рік сфера ІТ поповнюється новими спеціалістами, назви яких заздалегідь не можна було й уявити. Іноді професії пов’язані з певними платформами або роботами, або навіть сферами. Так з’являються спеціалісти зі штучого інтелекту, контент-мейкери та інші професії.
І хоча їх назви звучать іноді нереалістично, гроші на них заробляють, не менші, ніж якщо в слоти демо грати. Ці нові професії ще не мають великої конкуренції, а отже в них можна проявити себе та отримати вигідні пропозиції від роботодавців. Або й сформувати попит на свої послуги, як наставника, якщо ви вже достатньо розібрались з темою.
Штучний інтелект: професії, які наразі з ним працюють
Якщо говорити безпосередньо про розробку та покращення систем штучного інтелекту, то в цій сфері залучено багато спеціалістів:
- Спеціалісти з розвитку і застосування алгоритмів машинного навчання, інженери зі штучного інтелекту.
- Фахівці з захисту від кіберзагроз, етичні хакери, аналітики безпеки.
- Спеціалісти з розробки розподілених систем, консультанти з блокчейн-розвитку.
- Фахівці з розробки та дослідження квантових обчислень.
- Розробники IoT, аналітики даних IoT.
- Спеціалісти з розробки VR/AR-додатків, інженери віртуальної реальності.
- Аналітики великих обсягів даних, архітектори біг-даних.
- Інженери з розробки роботів, програмісти для робототехнічних систем.
Окрім того, зі штучним інтелектом працюють консультанти, які можуть створювати персональні промпти для роботи. Такій людині можна замовити промпти (список команд), завдяки яким потім штучний інтелект буде виконувати потрібні дії, писати певні тексти тощо.
Також з’явились дизайнери AI, які працюють над створенням картинок за допомогою штучного інтелекту, а також спеціалізуються на їх обробці. Якщо враховувати, що невдовзі з’являться платформи, які будуть генерувати відео, можна прогнозувати появу фахівців і в цьому секторі.
Спеціалісти з соцмереж: відеомейкери, контент-мейкери
Відеомейкери стали затребувані з розвитком Ютуба й Тік-току. Це спеціалісти, які:
- пишуть сценарії до роликів;
- монтують готові відео з додаванням цікавих ефектів;
- спостерігають за трендами в соцмережах та задають їх.
Це одна з трендових спеціальностей: контент-мейкер. Це людина, яка активно використовує соціальні мережі, блогінгові платформи та інші канали для розповсюдження свого контенту. Вони можуть працювати у рекламі, освіті, розвагах і багатьох інших галузях. Контент-мейкер має знатись на всьому, що пов’язано зі створенням та розповсюдженням контенту в соцмережах.