Рівень довіри росіян до телебачення значно знизився за два місяці. Про це йдеться у дослідженні міжнародної рекламної групи GroupM “Accelerate research” про медіаспоживання в Росії, передає “Комерсант”.
Під час дослідження було опитано понад 1,7 тис. респондентів віком від 18 до 60 років у містах РФ із населенням понад 100 тис. осіб.
У респондентів запитували: «Якщо подія висвітлюється декількома типами ЗМІ по-різному, якому з них ви насамперед довіряли б?».
17 березня 33% опитаних назвали телебачення джерелом інформації, якому вони довіряють більше, ніж іншим. 27 квітня кількість людей, які так само вважають, знизилася до 23%.
Втім, довіра росіян до інтернет-ЗМІ та офіційних сайтів також знизилася: 17 березня 26% респондентів назвали ці джерела інформації надійними, а 27 квітня – 23%.
Водночас у росіян збільшилася довіра до соцмереж, блогерів та Telegram-каналів. Частка тих, хто віддає перевагу цим джерелам інформації, зросла з 19% до 23%.
Директор з досліджень та стратегії OMD OM Group Ірина Едемська пояснила, що такі результати свідчать про зниження інтересу росіян до контенту новин.
“Ймовірно, шок пройшов, населення адаптувалося до ситуації”, – стверджує Єдемська.
Вона додала, що стосовно ТБ, то через нього просувається «єдиний можливий погляд на події, причому забезпечуючи дозовану інформацію і не завжди оперативно». У зв’язку з цим люди звертаються за деталями до інтернету.