Без чого просування сайтів не можна собі уявити? Звісно ж, без СЕО-оптимізації.
Де б не знаходився бізнес, якою би специфічною не була його ніша, пошукова система буде звертати увагу саме на те, наскільки “людською” є та чи інша сторінка вашого ресурсу, та чи відповідає вона запиту користувача.
Який вигляд має структура просування веб-сторінок
Розкруткою сайту, насамперед, починає займатися СЕО-оптимізатор.
- Ресерч-аналіз та технічний аудит сайту. На цьому етапі проводиться огляд та порівняння веб-ресурсу замовника з конкурентними тематичними сторінками в топ списку видачі пошукової системи. Формується загальна структура ефективної навігації, список помилок. Загалом під час аудиту дається оцінка фактичного стану сайту. Фахівці після цього також дають рекомендації щодо змін, які варто запровадити на сайті, аргументуючи кожну пораду.
- Збір семантичного ядра. На цьому етапі проводиться збір ключових запитів. Ці слова та словосполучення знадобляться для зовнішньої оптимізації, при написанні мета-тегів заголовків, дексрипшенів та головного тексту сторінки, а також при створенні категорій для структури. Саме від того, наскільки актуальними є підібрані запити, залежить позиція сайту.
- Розроблення зручної архітектури. Створення вдалої структури веб-ресурсу залежить саме від попередніх етапів оптимізації. Це робота, насамперед, з високочастотними ключовими словами на головних сторінках, та низько- або середньочастотними запитами в більш другорядних підрозділах.
- Внутрішня оптимізація. На цьому етапі проводяться роботи над юзабіліті, а також з внутрішніми посиланнями та оптимізацією контенту. Одними з найважливіших завдань для спеціалістів є закриття від індексації сміттєвих сторінок, видалення дублів, налаштування урлів та багато іншого. Потім, за допомогою спеціальних скриптів, СЕО-оптимізатор робить перелінковку категорій меню. Це допомагає як людині, так і роботу зручно й швидко переходити в різні розділи веб-ресурсу. Зокрема це потрібно для тих структурних частин, на які не може потрапити пошукова система, наприклад, сторінки фільтрів.
- Зовнішня оптимізація сайту. Це, передусім, робота з тематичними трастовими платформами. Для цього потрібно закупити посилання, а потім розмістити на ресурсі цікавий контент.
Джерело: bonum-studio.com