Паралізований пацієнт Neuralink навчився грати в CS 2 силою думки та проєктувати у 3D

Компанія Ілона Маска Neuralink розповіла про успіхи другого пацієнта, якому місяць тому імплантували у мозок чіп, розроблений компанією.

Як зазначили у Neuralink, операція другого пацієнта на ім’я Алекс пройшла успішно. Вже наступного дня після оперативного втручання Алекса виписали, його відновлення пройшло гладко. Компанія також повідомила про напрочуд швидкі темпи навчання пацієнта та продемонструвала його успіхи на відео.

“З першого моменту, коли Алекс підключив свій Link до свого комп’ютера, йому знадобилося менше 5 хвилин, щоб він почав керувати курсором силою думки. … Алекс побив попередній світовий рекорд з управління курсором інтерфейсу мозок-комп’ютер… у перший день використання Link. Після завершення першого дослідницького сеансу Алекс продовжив самостійно тестувати можливості Link, використовуючи його для гри в шутер від першої особи Counter-Strike 2”, – розповіли у Neuralink.

Алекс і раніше грав у відеоігри за допомогою спеціального обладнання. Однак його джойстик Quadstick, керований ротом, не дозволяв йому одночасно переміщатися у грі та прицілюватись. Разом із мозковим чіпом та джойстиком він зміг повернутися до повноцінної гри в шутер.

«Просто бігати так приємно, тому що я можу дивитися з боку на бік, і мені не потрібно рухати Quadstick ліворуч і праворуч… Я можу [подумати, куди] дивитися, і він йде туди, куди я хочу. Це божевілля», – каже пацієнт компанії.

У компанії також розповіли, що до травми хребта, внаслідок якої Алекс втратив можливість рухатися, він працював автомобільним техніком, лагодив та ремонтував різні типи транспортних засобів та великого обладнання та прагнув навчитися проєктувати 3D-об’єкти у програмному забезпеченні для автоматизованого проєктування (CAD). За допомогою чіпа він зміг спроєктувати для себе кріплення зарядного пристрою Neuralink.

«На другий день використання Link Алекс вперше використав програмне забезпечення CAD Fusion 360 і зумів розробити спеціальне кріплення для свого зарядного пристрою Neuralink, яке потім було надруковано у 3D та інтегровано у його налаштування. Ми працюємо з Алексом, щоб підвищити його продуктивність за допомогою Link, зіставляючи передбачувані рухи з різними типами клацань миші (наприклад, ліворуч, праворуч, посередині), таким чином розширюючи кількість елементів управління, які у нього є, і дозволяючи йому швидко перемикатися між різними режимами у програмному забезпеченні CAD (наприклад, масштабування, прокручування, панорамування, клацання та перетягування)», — розповідає команда.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.