Компанія PepsiCo, яка виробляє безалкогольні напої, відмовилася від реклами зі співачкою, ведучою «Орла і решки» Регіною Тодоренко через її висловлювання про домашнє насильство. Про це повідомив директор з комунікацій PepsiCo Росія Олександр Костіков у коментарі «360».
Він розповів, що в компанії дуже засмутилися і були шоковані ситуацією, яка склалася навколо Тодоренко. За словами Костікова, в PepsiCo виступають проти тверджень, висловлених ведучою.
«Ми виступаємо категорично проти насильства в будь-яких формах. Було ухвалено рішення про тимчасове зупинення даної медіакомпанії», – повідомив представник компанії.
З ефіру зняли рекламу з Регіною Тодоренко і поміняли оформлення соцмереж. Телеведуча рекламувала сік J7.
Костіков зазначив, що остаточне рішення щодо подальшої співпраці з Тодоренко буде озвучене пізніше. Він наголосив, що про розірвання контракту говорити поки рано, оскільки це тривала юридична процедура.
Нагадаємо, у двох інтерв’ю Регіна Тодоренко заявила, що жертви домашнього насильства нічого не роблять, щоб уникнути цього, і не замислюються «чому чоловік б’є».
У соцмережах негативно відреагували на слова ведучої і влаштували цькування на її сторінці в Instagram. Після цього Тодоренко звернулася до підписників і виправдалася за свої слова.
Проте ситуацію це не змінило. Журнал Glamour позбавив співачку звання «Жінка року», а в компанії Раmреrѕ оголосили, що вживуть заходів. Тодоренко разом з сином рекламувала продукцію цього бренду.