PepsiCo призупинила рекламу з Регіною Тодоренко через її слова про жертв насильства

Компанія PepsiCo, яка виробляє безалкогольні напої, відмовилася від реклами зі співачкою, ведучою «Орла і решки» Регіною Тодоренко через її висловлювання про домашнє насильство. Про це повідомив директор з комунікацій PepsiCo Росія Олександр Костіков у коментарі «360».

Він розповів, що в компанії дуже засмутилися і були шоковані ситуацією, яка склалася навколо Тодоренко. За словами Костікова, в PepsiCo виступають проти тверджень, висловлених ведучою.

«Ми виступаємо категорично проти насильства в будь-яких формах. Було ухвалено рішення про тимчасове зупинення даної медіакомпанії», – повідомив представник компанії.

З ефіру зняли рекламу з Регіною Тодоренко і поміняли оформлення соцмереж. Телеведуча рекламувала сік J7.

Костіков зазначив, що остаточне рішення щодо подальшої співпраці з Тодоренко буде озвучене пізніше. Він наголосив, що про розірвання контракту говорити поки рано, оскільки це тривала юридична процедура.

Нагадаємо, у двох інтерв’ю Регіна Тодоренко заявила, що жертви домашнього насильства нічого не роблять, щоб уникнути цього, і не замислюються «чому чоловік б’є».

У соцмережах негативно відреагували на слова ведучої і влаштували цькування на її сторінці в Instagram. Після цього Тодоренко звернулася до підписників і виправдалася за свої слова.

Проте ситуацію це не змінило. Журнал Glamour позбавив співачку звання «Жінка року», а в компанії Раmреrѕ оголосили, що вживуть заходів. Тодоренко разом з сином рекламувала продукцію цього бренду.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.