Перші серії «Слуги народу», які вийшли в ефірі російського каналу ТНТ у середу, 11 грудня, стали популярніші деяких проектів телеканалу і його середніх рейтингів. Про це повідомляє «Медуза».
Так, першу серію «Слуги народу» подивилося 4,6%, а другу -5% московських телеглядачів. У той час, чотири серії «Інтернів» мали максимальну частку 4,6%, а інший серіал «СашаТаня» – 4,1%.
«Слуга народу» також обійшов середні рейтинги телеканалу в Москві.
«Цього тижня, за даними Mediascope, ТНТ ввечері в середньому дивилося 3,4% всіх глядачів Москви від 4 років і старше», – повідомляє видання.
Зазначається, що цільова аудиторія ТНТ — росіяни у віці від 14 до 44 років. У цій категорії результат «Слуги народу» в Москві теж виявився вище середнього — 11% проти 9%.
Для порівняння рейтинг найпопулярнішого проекту ТНТ цього сезону (серіал «Полярний») становив 7,4%.
Нагадаємо, після жарту про Путіна ТНТ зняв з ефіру серіал «Слуга народу».