Грамотно обрані хештеги для Iнстаграма – важливий елемент вдалого просування. За ними легко знаходити пости, тому їх побачить велика кількість людей. Це своєрідний «маяк», «мітка», що привертає увагу аудиторії. Статистика свідчить, що пост з хештегами привертає у 2-30000 разів більше уваги, ніж без них.
Термін «хештег» створений з англійських слів «решітка» (hash) та «мітка» (tag). Він являє собою ключове слово або декілька слів. Використовується в соціальних мережах і полегшує пошук постів за їхнім змістом.
Починається зі знака #. Між словом та знаком решітки немає пробілу. Один пост може мати декілька хештегів, що привертають до нього увагу. Багато з таких слів стають мемами, популярними висловами.
Один і той самий хештег може бути використаний в декількох публікаціях різними авторами. Він може «жити» дуже довго і стати свого роду поняттям в інтернеті, що означає якесь явище, подію. Своєю чергою один пост може мати багато хештегів, до 30. Наприклад, #літо #море #відпустка. Власник акаунта може розміщувати ключове слово не в тілі самого поста, а в коментарях. Також можна ставити його під історіями, відео тощо.
Головні функції хештегів для Інстаграм:
-
створюють рубрики;
-
сортують пости;
-
привертають увагу;
-
допомагають знаходити тексти на цікаві теми;
-
сприяють проведенню конкурсів, голосувань.
Вірний вибір хештегів гарантує швидке просування, зростання популярності, залучення нових підписників. Пошук таких ключових слів – справжнє мистецтво. Той, хто ним оволодіє, досить швидко і з мінімальними витратами розкрутить свій акаунт. Гарно підібрані ключові слова можуть в один день зробити пост вірусним.
За популярністю розрізняють такі хештеги: високочастотні (понад 100 000 публікацій), середньочастотні (10 000-100 000 публікацій), низькочастотні (до 10 000 публікацій), рідкі (до 500 публікацій).
Розрізняють такі види хештегів в Інстаграмі: трендові, брендові, рубрикатори, гео-хештеги, контент-хештеги, спам-хештеги. Кожен з них виконує свою функцію від означення місця до привертання уваги, набору підписників, створення рубрик.
Як потрапити до рекомендацій в Інстаграм Хештег?
Щоб потрапити до рекомендацій в Інстаграм Хештег, треба виконати ряд вимог:
-
Писати ключові слова на кирилиці та на латиниці.
-
Не використовувати в ключових словах знаки, цифри.
-
Хештегом в Інстаграм може бути слово #подорож або словосполучення #розкішніяхти.
-
Розділяти різні «ключі» пробілами.
-
Використовувати до 30 ключових слів.
Якщо «ключі» будуть порушувати ці вимоги, текст не попаде в рекомендації. Перед публікацією поста треба перевірити всі мітки, порівняти з тими, що використовують конкуренти, виправити помилки.
Щоб потрапити в рекомендації Інстаграм Хештег, треба:
-
використовувати грамотно створені мітки;
-
розміщувати контент регулярно;
-
вдало підбирати час для публікації;
-
перед публікацією поста провести аналіз «ключів» за допомогою спеціальних сервісів;
-
створювати якісний контент;
-
найпопулярніші пости потрапляють у ТОП за мітками;
-
попадати в «Цікаве»;
-
робити грамотну навігацію;
-
розміщувати контент різного типу та оптимального розміру;
-
ставити мітки в різних місцях тексту.
Існує декілька хитрощів швидкого залучення підписників. Наприклад, можна поставити 30 міток у пост і ще 30 під ним у коментарі. Проставити хештеги, переглянути, як росте популярність, та через декілька хвилин замінити неефективні мітки. Треба експериментувати, постійно аналізувати результати роботи і тоді з’являться ефективні формули успіху.
Як правильно вибрати хештеги в Інстаграмі?
Для того щоб хештеги ефективно працювали та привертали увагу підписників, треба навчитися їх створювати, підбирати. Не потрібно робити ключовими словами цілі речення, наприклад, #як треба і як не треба варити борщ. Замість цього пишемо #полтавськийборщ або #полтавський_борщ. Слова повинні виразити коротку суть поста, бути унікальними, окреслювати вузьку нішу, точно і стисло передавати суть тексту.
Використовувати загальні, популярні хештеги можуть лише відомі блогери, великі бренди, для усіх інших це буде неефективно. Наприклад, краще написати замість #відпочинок 2023 фразу #готелі Аланії 2023.
Для аналізу ефективності просування мітками використовують такі ресурси, як Social Studio, Brand24, Mafluense, Mention тощо. Багато з них працюють на базі нейромереж або професійно створених алгоритмів. Вони полегшують та автоматизують працю і роблять просування легшим і скорішим.
Як знайти найпопулярніші хештеги?
Сервіси аналітики допоможуть відшукати популярні хештеги Інстаграм. Також їх можна знайти в пошуку самої соціальної мережі. Ще один спосіб – аналізувати публікації конкурентів, топових блогерів, відомих брендів. Часто найпоширеніші мітки публікують у спеціалізованих статтях на різних ресурсах. З популярних слід відбирати тільки ті, що відповідають тематиці поста.
Для підбору хештегів Інстаграм можна використати Телеграм бот Геннадій. Він дозволяє знайти мітки для фото або тексту. Треба лише завантажити фото або слово і через декілька секунд отримати «ключі».
Сервіс парсингу Pepper.Ninja дозволяє проаналізувати конкурентів, зібрати з акантів мітки, сортувати їх. Ресурс Toptag зберігає велику базу ключових слів, якими можна скористатися для свого акаунта.
Найкращі теги завжди це: назва продукту або послуги, ніша ринку, сезон або подія, геолокація, короткий зміст діяльності. Ефективно використовувати фірмові хештеги Інстаграм, унікальні для бізнесу, бренду, компанії.
Існують ресурси, які допомагають зробили просування швидше та легше, автоматизувати роботу: купити підписників в Інстаграм, знайти мітки, проаналізувати акаунт або окремі пости, виявити конкурентів тощо. Професіональні сервіси працюють за перевіреними алгоритмами та гарантують високий результат за короткий час.