Російські пропагандисти взяли так звану оперативну паузу для розбудови стратегії ведення інформаційної війни проти України. Про це повідомили у Центрі протидії дезінформації при РНБО.
Кремлівські медіа почали готувати росіян до “несподіваних підсумків”: поразки у війні та капітуляції. Аргументом на користь цього є медійне затишшя у пропагандистських ЗМІ та капітуляційна риторика їхніх експертів.
У ЦПД звернули увагу на те, що останнім часом у війні в Україні сталося одразу кілька ключових подій:
- зупинка наступу ворога майже за всіма напрямками;
- надання Україні важкого озброєння;
- евакуація захисників Маріуполя з “Азовсталі”.
Усі ці фактори не сприяють окупантам у захопленні українських територій. Однак, попри військові поразки, російська пропаганда змушена щодня спілкуватися з аудиторією, яка продовжує чекати на перемоги.
“Розуміючи, що на тлі військових невдач медійні історії про “біолабораторії” та “радіоактивний попіл” перестають працювати, пропагандистські медіа почали розбудовувати стратегію та готувати росіян до “несподіваних підсумків”: поразки у війні та капітуляції”, — йдеться у повідомленні.