Rozetka зняла з продажу цукерки відомого бренду після скандалу через анекдот власниці про “бандерівців”

Інтернет-магазин Rozetka зняв з продажу продукцію відомого бренду ТМ Yaro після скандалу навколо його власниці Юлії Прівалової. Про це розповів у соцмережі активіст Сергій Стерненко.

“Вчора я писав про те, що власниця бренду Юлія Прівалова відзначилась з українофобським «анекдотом» та фото на фоні Кремля. Закликав відомі компанії відмовитись від співпраці з нею, і ось є перша невелика перемога!” ,- написав він у телеграм.

За словами Стерненка, ще учора Rozetka продавала 56 найменувань Yaro, і в наявності були вони майже усі, та сьогодні протягом дня більшість товарів було видалено, а на всіх 20, які ще показує у пошуку стоїть позначка «відсутній у продажу».

“Це єдине правильне рішення, яке може бути в такій ситуації.  Тим паче що Юлія не вибачилась за свої слова та вчинок, а тільки виклала відписку у стилі «ви самі дурні»”, – зазначив активіст.

Тим часом представники YARO вибачилися за анекдот Прівалової.

“Ми хочемо бути чесними та вибачитися перед тими, чиї почуття були ображені. Але також хочемо зауважити, що уявлення про антипатріотичність компанії YARO є абсолютно помилковим.”, – повідомили в компанії.

 

View this post on Instagram

 

Публікація від YARO (@yaro.ua)

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.