Українці, які під час оновлення своїх даних через застосунок Резерв+ дізналися про статус розшуку, можуть звернутися до служби технічної підтримки для виправлення даних. Про це розповіла заступниця міністра оборони України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Катерина Черногоренко в ефірі телемарафону.
За її словами, основним завданням і функціональністю Резерва+ є надання доступу громадянам до даних, які щодо них вносять оператори ТЦК і СП.
“Тому що це важливий статус сьогодні для кожного громадянина. Ми запустили можливість надавати запити нашій технічній підтримці щодо таких ситуаційно звернутись за виправленням даних, не маючи візит до ТЦК і СП. Це буде дуже зручна історія, коли не потрібно буде ходити, знімати себе з розшуку, якщо це було зроблено помилково”, – сказала представниця Міноборони.
Вона зазначила, що присутній людський фактор і оператор ТЦК і СП може теж помилятися, але завдяки тому, що людина бачить по собі фактичний статус, можна ці помилки швидко виправляти.
“Тобто зараз це звернення до служби підтримки і можливість зробити офлайн через візит до ТЦК і СП, трохи згодом ми зробимо це в автоматичному режимі, щоб людина взагалі для уточнення даних не ходила до ТЦК і СП”, – сказала Черногоренко.
Представниця МОУ додала, що фактично люди в Україні зараз є свідками народження електронного ТЦК і СП. Вона заявила, що завдяки роботі команди Міністерства оборони їм вдалося скоротити цей контакт між оператором ТЦК і людиною до кількох кліків у телефоні.
Зазначимо, що в мережі військовослужбовці масово публікують скріншоти з додатку «Резерв+» і зі статусом «у розшуку». Деякі з них вже декілька років воюють.