Сайти з кнопкою “Like” від Facebook зобов’язали попереджати користувачів про збір даних

Сайти, на яких є кнопка “Like” (“Подобається”) Facebook , нарівні з цією соціальною мережею несуть відповідальність за збір особистих даних користувачів. Таке рішення оприлюднив Суд Євросоюзу, повідомляє Deutsche Welle.

Згідно з постановою, інтернет-сторінки в таких випадках зобов’язані попереджати своїх відвідувачів про те, що їх дані передаються співробітникам Facebook, і пояснювати, з якою метою це робиться.

При цьому відповідальність за їх подальшу обробку лежить тільки на соцмережі, і інші сайти не мають права приймати рішення, які мають відношення до цього процесу.

Разом з тим суд ЄС зазначив, що, публікуючи кнопку “Like”, сайт прагне оптимізувати свою рекламу і отримати економічну вигоду.

Ця справа розглядалася судом у зв’язку із зверненням Товариства захисту прав споживачів федеральної землі Північний Рейн – Вестфалія, яке звинуватило німецький інтернет-магазин одягу Fashion ID в зборі даних користувачів без їх згоди.

Як говориться в постанові суду, Fashion ID інтегрував у свій сайт кнопку Facebook “Gefällt mir” (по-німецьки: “подобається”), що, по всій видимості, призвело до того, що дані користувача, який заходить на сторінку магазину, направляються співробітникам офісу Facebook до Ірландії.

Суд вважає, що ця передача відбувається без відома користувача і незалежно від того, чи є у нього аккаунт в Facebook.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.