Українська ведуча, актриса і блогер Регіна Тодоренко після скандальних слів про жертв домашнього насильства втратила ще одну роботу: з нею розірвала солідний контракт відома компанія, обличчям якої була знаменитість – P&G. Офіційна новина про це з’явилася на сторінці російського сегмента марки підгузників Pampers в Instagram.
Знаменитість знялася в рекламі гігієнічних засобів для дітей разом з сином Михайлом, і саме в рекламному ролику бренду вперше показала обличчя хлопчика.
«Компанія й всі її бренди виступають категорично проти будь-яких проявів насильства. Тому ми однаково стурбовані як словами Регіни Тодоренко, так і спрямованою на неї агресією навіть після публічного вибачення. В цій ситуації ми не бачимо можливості продовжувати співпрацю з Регіною. Частина коштів, спочатку спрямованих на рекламну кампанію з її участю, буде передана на підтримку сімей у важкій життєвій ситуації», – йдеться в офіційному повідомленні.
Подивитися цю публікацію в Instagram
У вересні минулого року Тодоренко показала рекламний ролик для Pampers з участю 8-місячного сина. Тоді вона написала, що неймовірна горда за хлопчика, для якого реклама стала першою роботою в кадрі.
Подивитися цю публікацію в Instagram
За місяць до цього, ведуча проговорилася про те, що вперше її син опинився під прицілом камер, а не за кадром, як це було раніше.
Подивитися цю публікацію в Instagram
Як повідомлялося раніше, компанія PepsiCo, виробляє безалкогольні напої, відмовилася від контракту з екс-ведучою «Орла и решки» Регіною Тодоренко.