Бульбашка здувається.
Пам’ятаєте, як під фанфари і литаври починалася російська інтервенція в Сирію? Росія знову наддержава, важливий гравець на світовій арені! Дивіться, як ми мочимо чортів-ісламістів за тисячі кілометрів від своїх кордонів! Ура! Підтримали Ассада і отримали заморську провінцію “Сирія” для своєї Третє-Римської імперії!
Російський плебс радісно дивився по телевізору як “наші” літаки “красиво”, як на параді, зносять ракетами під нуль чужі міста. Гордість і самовдоволення охоплювало його, він ніби б брав у борг трохи величі у своєї “держави” і ставав більшим у власних очах. Ми великі, круті, потужні!
І ось за кілька тижнів уся ця позикова велич здулася, виявилася лажею і туфтою, перетворилася на прах. Путінська королівська карета перетворилася на гнилий гарбуз, запряжений чекістськими щурами.
Є такий термін – “переоцінена компанія”. Найчастіше це дешева, порожня компанія, головна перевага якої – вміння пустити пил у вічі, тобто за допомогою піару і реклами переконати ринок у своїй крутизні. Росія – найбільш переоцінена компанія у світі.
Путінська верхівка прийшла до влади за допомогою маніпулятивних піар-технологій, це її головна кваліфікація. Вона примудряється продавати Росію не тільки власному плебсу, а й багатьом у світі як “велику державу”, будучи технологічно відсталою країною, досягнення якої, навіть у військовій галузі, – пропагандистська бульбашка, яка може луснути в будь-який момент.
Сирійська катастрофа Кремля показала як це відбувається. Подібна його катастрофа в Україні теж цілком реальна. Саме тому російська влада зараз так спішно намагається, вже не особливо сподіваючись перемогти в бою, вирішити результат війни на свою користь за допомогою звичного надування “бульбашки величі”: агресивної реклами ракетної “надзброї”, дезінформації про свою військову перевагу і кидання зовнішньополітичних “понтів”.